سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلتر هوای لکسوس

لیست محصولات خودرو در لینک مقابل : لوازم یدکی هیوندای ، بنز ، بی ام و ، کیا ، پژو ، سانگ یانگ، رنو، لکسوس، هوندا ، سانگ یانگ ، دانگ فنگ ، چانگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02133993477----02133980358

فیلتر هوای لکسوس

فیلتر هوای لکسوس در  سایت اینترنتی اسپیریاب موجود می باشد لذا برای خرید با خیال راحت و مطمئن لوازم مورد نیاز خود وارد سایت شده و خریداری خود را انجام دهید.

در سال 1985، آژانس مشاوره‌ی تبلیغات تویوتا یعنی Saatchi & Saatchi گروهی با نام Team One تشکیل داد تا روی تاسیس و توسعه‌ی برند جدید فعالیت کنند. برای این کار، شرکت مشاوره‌ی Lippincot & Margulies برای انتخاب اسم، استخدام شد. آنها 219 نام را پیشنهاد دادند که Vectre، Verone، Chaparel، Calibre و Alexis در میان آنها وجود داشتند. در نهایت نام Alexis رتبه‌ی نخست را تصاحب کرد؛ اما مشاوران بر این عقیده بودند که این نام بیشتر تصوری از اشخاص را در ذهن تداعی می‌کند. به‌همین خاطر آنها حرف A را از ابتدای نام برداشته و i را نیز به u تغییر دادند تا نام Lexus برای برند جدید تویوتا انتخاب شود. با ریشه‌یابی کلمه‌ی لکسوس می‌توانیم آن را ترکیبی از Luxury و Elegance بدانیم که به‌ترتیب معانی لاکچری یا خاص و باوقار دارند. دیگر تفسیری که از این نام بر می‌آید، محصولات لاکچری برای صادرات به ایالات متحده‌ی آمریکا است (Luxury exports to U.S).

حال با این پیشینه این خودرو دارای یک کلاس بالا در طراحی می باشد در نتیجه نیاز به قطعات با کیفیت ار لزومات می باشد بنابر این ما در سایت اسپیر یاب  فیلتر هوای مرغوب برای لکسوس شما را فراهم کرده ایم  تا شما مشتریان عزیز از خرید خود مطمئن باشید شما می توانید   قیمت فیلتر هوای لکسوس را در سایت مشاهده کنید و به راحتی سفارش خرید دهید . متخصصین سایت اسپیریاب تمامی قطعات موجود در این سایت را مورد بررسی قرار داده اند تا خریداران با خیال راحت قطعات را مورد استفاده قرار دهند .

 در روزگاری که دنیا به سمت تکنولوژی میرود بهترین راه خرید نیز این روزها اینترنت است . اسپیریاب شرکت اینترنتی لوازم یدکی و قطعات خودرو در نظر دارد در کنار شما باشد تا شما هم میهنان عزیزمان در منزل و محل کار خود بتوانید به راحتی لوازم یدکی خودرو خود را تهیه نمایید و بدون مشکل از ان استفاده نمایید. شرکت اسپیریاب با بالغ بر چندسال تجربه در کارهای لوازم یدکی توانسته است این روزها در قلب بازار لوازم یدکی برای خود جایی دست و پا کند و لوازم یدکی و قطعات خودرو را با نازلترین قیمت بازار به عزیزان برساند.  شما تنها کافی است یا با ثبت سفارش کالاهای خود و یا تماس با مسئولین فروش و اعلام خواسته خود در کمترین زمان ممکن قطعات خود را تحویل بگیرید. اسپیریاب و دوستان فروش در سایت در کنارتان هستند تا شما بتوانید با اسودگی خیال همه لوازم را در دسترس داشته باشید. ما درکنارتان هستیم تا شما به راحتی بتوانید لوازم مصرفی و قطعات خودرو خودتان را به راحتی تهیه کنید.